Ofte stillede spørgsmål
På denne side har vi forsøgt at samle svarene på de mest almindelige spørgsmål vi får.
Skulle der alligevel være noget du synes der mangler eller ikke forstår - så ræk endeligt ud til os!
Vores kundeservice er klar til at hjælpe dig med næsten alt.
Ring til os i hverdage i kontorets åbningstid
Skriv til os på mail eller messenger - vi bestræber os på at svare indenfor en dag på hverdage
Chat med os på vores hjemmeside
Uanset dit spørgsmål, ser vi frem til at høre fra dig.
Sådan kontakter du os;
Telefon: +45 7734 1100
E-mail: [email protected]
Facebook Messenger; Facebook
Fysisk butik samt besøgsadresse;
Rammeshoppen
Søndergårdsalle 1
8700 Horsens
Herunder finder du information om vores leveringsformer og hvilke transportører vi bruger
Gratis levering til pakkeshop;
Hvis din ordre overstiger vores fragtgrænse kan du vælge at få leveret din pakke gratis til nærmeste pakkeshop. Her kan du vælge at bruge GLS eller PostNord.
Dog tilbyder vi ikke levering til pakkeshop hvor et eller flere produkter overstiger 70x100 cm - det skyldes at pakkeshops ikke modtager pakker over disse mål.
Levering til pakkeshop;
Hvis din ordre ikke overstiger fragtgrænsen kan du vælge at få leveret til en pakkeshop mod en mindre merpris. Her kan du også vælge at få leveret med GLS og PostNord.
Levering til privatadresse;
Vi tilbyder levering til privatadresse med både GLS og PosNord. Husk at være hjemme eller underret transportøren hvis du ikke er hjemme.
Oftest tilbyder transportøren at levere varen på en anden dag eller stille den under eget ansvar.
Levering med Lastbil;
Ordrer hvor et eller flere produkter overstiger 70x100 cm leveres med fragtmand.
Vi har erfaret at rammer eller passepartout i store størrelser har det bedst med at blive håndteret lidt mere skånsomt og det kan fragtmanden klare.
Fragtmanden leverer altid til kantsten og kan kontaktes med henblik på aftale om levering på en bestemt dag.
Afhentning på lageret i Horsens;
Hvis du bor i nærheden af Horsens, eller alligevel er ude at køre, kan du komme fordi vores lager/kontor i Horsens. Her kan du komme i vores åbningstider.
Generelt om levering;
Hvis du har valgt GLS eller Postnord får du et link til tracking tilsendt når varen er pakket. Dog kan der gå nogen tid før pakken registreres og kan følges i tracking.
Ved valg af Lastbil leveres varen typisk dagen efter, eller førstkommende hverdag efter en weekend, med mindre andet er aftalt.
Er pakken gået i stykker?
Hvis du ser tydelige skader på pakken er der en god chance for at indeholdet har taget skade. sørg derfor at nægte modtagelse. Hvis dette ikke er en mulighed opfordrer vi til at tage billeder af skaden inden du åbner pakken. Disse er værdifulde når vi skal håndtere en eventuel reklamation.