Fri fragt til pakkeshop v/køb over 499,-

Til og med 70x100 - INFO

REKLAMATION 

REKLAMATIONSRET 

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. 
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen. Send billede og beskrivelse til Rammeshoppens kundeservice – vi vurderer om du skal sende varen tilbage eller selv afskaffe den 

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 

Vi anbefaler at du åbner pakken og reklamerer inden 14 dage, da skader på varen kan skyldes fragten.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 

HVIS varen skal returneres, skal du gøre følgende 

VAREN SENDES TIL:  
Rammeshoppen ApS 
Søndergaardsalle 1 
8700 Horsens 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Vi henter ikke i pakkeshop.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

Hvis du handler som erhvervsdrivende, forbeholder vi os retten til at afhjælpe f.eks. i form af reparationer frem for at ombytte.

 

FORBRUGERSPØRGSMÅL 
Er du i tvivl om dine forbrugerrettigheder på nettet i Danmark og vil gerne have en uvildig rådgivning, så står E-mærkets forbruger hotline klar på 44 85 85 90. Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på [email protected] . Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:  

 

Klageadgang 
Du kan som forbruger klage over en handel med Rammeshoppen i Danmark til 
Forbrugerklagenævnet 
Center for Klageløsning  
Nævnenes Hus  
Toldboden 2  
8800 Viborg  
via Klageportalen for Nævnenes Hus

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: http://ec.europa.eu/odr